عسلعسل، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

مهربان مهرماهی

زمینی شدن فرشته ی من...

1392/12/26 14:44
نویسنده : مامان عسل
253 بازدید
اشتراک گذاری

عسل ناز من روز 23مهرماه1392

9ذی الحجه1434

15اکتبر2013

چشمای نازشو به روی دنیا باز کرد و دنیای من و باباییش شد...قلب

سه شنبه ساعت 12ظهر در بیمارستان ولیعصر بابل چشم به جهان گشودی و همه زندگی ما شدی.

شب عید قربان بود و تو بهترین عیدی بودی که من تو تمام سالهای عمرم گرفتم.

فردا هم مرخص شدیم و اومدیم خونمون.

عزیزجون هم از مشهد اومده بود اینجا تا 10 روز اول پیش من و تو باشه.

اینم عکس اولین روزی که اومدی خونه خودمون

فدای اون انگشت شصتت بشم...ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

معصومه
9 تیر 94 16:01
سلام..خدا گل دختری رو برات نگه داره..دخترت دقیقا با پسر من همسنه..حتی اسم بیمارستانشونم یکیه..ولی بیمارستانم ما ولی عصر ی شهر دیگه اس..ذوق کردم وقتی دیدم ی دوست همسنه پسرم پیدا کردم..ببوس گل دخملت و..