عسلعسل، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

مهربان مهرماهی

مریضی دختر نازم

1393/12/17 16:09
نویسنده : مامان عسل
494 بازدید
اشتراک گذاری

عسل ناز من فدات بشم که چند روزی رو درگیر بیماری و مریضی بودی...غمگین

دو شب تب شدید داشتی و از روز سوم هم آبریزش بینی همراه با عطسه و سرفه شروع شد

من و بابایی هم روز سوم بردیمت پیش خانوم دکتر مهربونت و تا خانوم دکتر اومد معاینت کنه یکم نق زدی اما چوب بستنی که گذاشت دهنت تا چرک گلوتو ببینه اول عق زدی و بعدش هم گریه کردی و دیگه نزاشتی خانوم دکتر کارشو ادامه بده

منم یکم بغلت کردم و نازت کردم تا آروم شی و ببریمت وزنتو بگیریم اما آروم نمیشدی.

یکمم بابایی بغلت کرد و باهات بازی کردیم تا بهتر شدی همین حین وزنت رو هم گرفتم که 10کیلو و 800گرم بودی.

یعنی خیلی کم وزن گرفتی این ماه های اخیر که به نظر من بی ربط با موضوع دندون در آوردنت نیست.

به خصوص الان که دندونای نیشت ورم کرده و خیلی بی قراری و کم اشتها شدی

بمیرم برات گل دخترم انشا.. که بزودی سلامتیتو بدست میاری و میشی همون دخملی شیطون و شاد همیشگی.

البته بگم خدارو شکر نیازی به آمپول و آنتی بیوتیک نبود و خانوم دکتر فقط شربت سرماخوردگی و چندتا قطره بهت داد.

پسندها (1)

نظرات (0)