عسلعسل، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

مهربان مهرماهی

جشــــــــن دنـــــــــدونــــــــی عســـــــــل خانوم

1393/3/18 13:44
نویسنده : مامان عسل
1,366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ...بای بای

چند روزی نیومدم به وبلاگ دخترکم سر بزنم آخه سرم خیلی شلوغ بود.میخواستم واسه عسلم جشن دندونی بگیرم.و قرار بر این شد که تم دندونی رو هم خودم بدرستم.کارت دعوت لیبل قاشق و ظرف آش و ریسه هپی فرس توس و کلی کارای دیگه و مهمتر از همه لباس پرنسسی سفید و صورتی که اونم قرار شد خودم بدوزم...جشن

یه تم سفید و صورتی خوشکل و ناناز واسه دخمل نازم

قرار شد عزیز جونم از مشهد بیاد و تو جشن دخترم حضور داشته باشه. حالا میخوام عکسای جشن دندونی دختر نازم رو بزارم و همینطور هنر نمایی خودمخجالت

 

اول از همه کارت دعوت

واینم متن کارت که بابایی زحمت چاپشو کشید

مهمتر ازهمه گیفتایی که خودم درست کردم  و به مهمونا هدیه کردم بود .که یه جعبه خوشکل و ناز بود داخل جعبه پر از گلای خشک بود و هرکدوم یکی یه دونه شکلات بزرگ داشت +سکه تزئینی و یه دونه عطر زنونه وخوشبو...چشمک

 

ونمایی دیگر...

اینم ریسه happy first tooth (اولین دندونت مبارک) و پشت زمینه جشن...جشن

 

واین هم دخترک ناز من در حالی که تاج دندونی به سر داره یکی از هدیه هاشو بغل گرفته...آرام

 

و بالاخره کیک خوشکل وخوشمزه دندونی که شیرینی فروشی امیر زحمت درست کردنشو کشیدخوشمزه

 

عسل در حال بریدن کیک به همراه دست های پشت پرده خخخخخخخخندونک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بانوی شرقی
19 خرداد 93 12:29
سلام دوست خوبم من از نی نی سایت اومدم شاد باشین
بانومرمر
19 خرداد 93 22:44
عااااااااالی
سارا
20 خرداد 93 0:04
به به چه مادر خوش ذوق و خوش سلیقه ای و چه کوچولوی دوست داشتنی و نازی، خدا شما و براش نگه داره و اونوم برای شما و تنش همیشه سلامت باشه.
مامان هانا جون و آ ریا جون
20 خرداد 93 1:09
دست مامان گلت درد نکنه عسل خانوم... مبارک باشه مرواریدای نازت...
sanaz
27 خرداد 93 12:17
www.myninishop.com کوچولوی نازی داری خدا برات نگش داره به سایت ما هم سر بزن خوشحال میشم
سحر
31 خرداد 93 17:42
سلام دوست خوبم. دندونای دخملی مبارکههههههههههه ماشالا دخمل نازی داری.خدا حفظش کنه
مامان محیا
7 تیر 93 19:24
سلام عزیزم دخترت خیلی نازه خدا حفظش کنه دختر منم 23 مهر 92 به دنیا اومده خیلی برام جالب بود که توی یه روز هستن خوشحال میشم به ماهم یه سر بزنی عسل جونو ببوس
نمدیار
12 تیر 93 16:48
عزیزززززززززززززم چقد ناناسه... چه مامان با سلیقه و از همه مهم تر با حوصله ای